Frölunda = Ronnie Sundin och några andra tråkiga personer

Daniel Alfredsson och Ottawa är ju på plats i Göteborg nu inför träningsmatchen mot Frölunda. "Alfie" var med och invigde sin "pelare" inne i Scandinavium igår som ska bli väldigt kul att se! Dessutom var han med på hockeykväll och bjöd som vanligt på sin härliga humor...

"Det är lite roligt, när man åker runt där ute och det är Spezza, Heatley och några till, istället för Ronnie Sundin och några andra tråkiga personer men...nä, jag skojja bara.

Se intervjun här!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag såg det där :) Han är bäst...NÄä nästa bäst. Efter Pebben såklart! Synd om Holmqvist :(

2008-09-30 @ 21:12:28
Blogg/hemsida: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

han gav ju svar på tal - "tråkig jag? jag ska banne mig visa dom. Jag dricker två öl sedan är jag lite wild and crazy och kör bil efter...Det är väl skoj?"

2008-10-01 @ 19:32:14
Blogg/hemsida: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

RSS 2.0